Dokładnie siedem miesięcy i jeden tydzień trwała przerwa w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Wytęsknieni rywalizacji zawodnicy i kibice wreszcie zacierają ręce i szykują się do inaugurującego nowy sezon RSMP 47. Rajdu Świdnickiego- Krause (27-28 kwietnia). Warto było czekać, ponieważ pierwsza runda Mistrzostw Polski zapowiada się wyjątkowo atrakcyjnie, a to za sprawą rekordowej liczby zgłoszeń załóg w topowych samochodach klasy R5. Lista obfituje aż w 11 takich aut. Wśród nich znajduje się TVN TURBO RALLY TEAM w Hyundaiu i20 R5.Przypomnijmy, że w sezonie 2019 pilotem Łukasza Byśkiniewicza jest Zbigniew Cieślar, który zastąpił Macieja Wisławskiego. Warszawsko-wiślański duet podkreśla, że jest dobrze przygotowany do rozpoczęcia sezonu i chce zaprezentować solidne tempo nakultowych odcinkach specjalnych w Górach Sowich.

Łukasz Byśkiniewicz:

„Jak to się mówi: nowy sezon, nowe możliwości i nowe nadzieje. Z całym zespołem jesteśmy bardzopozytywnie nastawieni do tego co nas czeka na rajdowych trasach w 2019 roku. Dzięki wzmocnieniu składu Partnerów mogliśmy solidnie przepracować zimę i znacznie lepiej przygotować się do rywalizacji. Rajdy to sport bardzo skomplikowany, złożony z wielu elementów. Jeśli udaje się te wszystkie puzzle dobrze poukładać wtedy kierowca może skupić się wyłącznie na jeździe. I tak chcemy robić już od 47. Rajdu Świdnickiego- Krause. Trasy w Górach Sowich są bardzo dobrze znane wszystkim zawodnikom. Kierowcy jadą po nich jak po torze wyścigowym wykorzystując każdy centymetr asfaltu. Dla mnie wtedy bardzoważne jest wyczucie i zaufanie do pracy opon. Podobnie jak przed rokiem postawiłem na Micheliny. Kibice mogą spodziewać się zaciętej rywalizacji, tym bardzie, że do rajdu zgłosiła rekordowa liczba 11 załóg wsamochodach klasy R5. To pokazuje, że rajdy rosną w siłę i bardzo mnie to cieszy. Plan? Chciałbym ze Zbyszkiem Cieślarem dobrze się bawić, jechać na tyle ile umiem, czerpać radochę z jazdy Hyundaiem i20R5. Konkurencja jest bardzo zacna i mam do niej wielki szacunek. Do tej pory nasz i20 R5 był rodzynkiem, a teraz zapowiada się pięciu rywali w identycznych samochodach, co daje nas nieoficjalny „markowy puchar”. Obsługą naszego samochodu kolejny sezon zajmie się ekipa Kumiega Racing, z którą współpracuje nam się bardzo dobrze. Jestem wdzięczny naszym Partnerom, dzięki którym możemy z dobrą energią wkroczyć w nowy sezon: stacje paliw Amic Energy, Auto Partner, MaXgear, Kratki, NOVOL, TEKOM Technologia, Michelin, I Planet Radom, I Home. Zmagania śledzić będą kamery macierzystej TVN TURBO.Już teraz zapraszam na relacje, a kibiców zachęcam do gorącego dopingu na żywo.”

Zbyszek Cieślar:

„Rajd Świdnicki- Krause, czyli dawniej Elmot, to ten, w którym wystartowałem najwięcej razy w mojej karierze. Dokładnie 16 razy jako pilot, a 2 razy jako kierowca co daje razem 18 występów. Dziewiętnasty start zapowiada się wyjątkowo: nowy samochód klasy R5, nowy kierowca i niezwykle mocna konkurencja składająca się z 11 topowych „czterołapów”. Nie mogę się doczekać pierwszego odcinka specjalnego poulicach Świdnicy, a następnie kostki Walimskiej. Jesteśmy dobrze przygotowani, co pokazaliśmy już podczas Memoriału Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza wygrywając 2 odcinki specjalne. Łukasz wie, jak wykorzystywać Hyundaia i20 R5 i wierzę, że będziemy walczyć o najwyższe lokaty. Dziękuje Partnerom TVN TURBO RALLY TEAM’u, ponieważ dzięki nim będziemy żwawo przemieszczać odcinki specjalne Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2019. Zapraszam w Góry Sowie już w ten weekend 27-28 kwietnia.”